Posledné recenzie (102)
Zombieland: Rana istoty (2019)
Dal bych tři, protože je to slabší než jednička, ale za Billa v titulkové scéně dám čtyři 😁.
Ready Player One: Hra sa začína (2018)
Dal bych ****, ale za ty změny oproti knize dávám ***.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
No jo, šlo to, ale sólovky mám radši. Škoda, že si víc nepohráli s tím, co se jednotlivým členům Avengers honí hlavou. Nejlepší scéna " Pozor jedu, tůtů !"