Recenzie (964)
Temné tiene (2012)
A nakonec jo! Za podivnost "skorofinální" scény, která mi přišla rozklížená dějově i herecky (speciálně Míša Pepřívá vyhlížela zombicky) je to jen na tři hvězdičky... ale po Nechutném Holiči je tohle v podstatě velmi milá zábava s poměrně velkým gejzírem nápadů a vtípků, byť mimo jiné musel zabít i ty unshaved people! :)
Total Recall (2012)
Někdy se vyplatí věřit, či lépe, důvěřovat hodnocení na CSFD! Promarněná šance, která má v podstatě fungující příběh ve velice atraktivním balení... ovšem drcený na marťanský prach zoufale nesmyslnými a nelogickými detaily v příběhu! Škoda.
Templár (2011)
Tak Drahá... Bylo to díky naprosto beskrupulózní dementně pojaté a zoufale zpracované (romantické?!?) linii s postavou záhadně vymydlené a učesané Isabel Cornhill pouze na tři hvězdičky! Ale s ohledem na vyjímečně "dokumentární" středověký počin, provedl jsem jsem "spectacor´s cut" (všem doporučuji trvá cca 107 min), který je kromě poslední scény loučení u hradu romantického humusu prost! Tedy můžeme tento kousek považovat za poctivý čtyřhvězdičkový krvavý steak! Zvláště, když už víme, kde nehrál Bran Cox, že Drahá? :) Té řezničiny tam bylo skutečně krutě dosti! A jestli tam mluvili maďarsky, nebo kroutili dějinami? Kdo by u toho měl čas myslet na drobnosti?!? :)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
To bude v hodinách dějepisu zase veselo! :)
Hvězda padá vzhůru (1974)
Pro pacifistu a ochránce lidských práv... v podstatě taky povinnost! :)
300 (2006)
Pro pacifistu a ochránce lidských práv povinnost! :)
Kronika mutantov (2008)
Přes drobné vady na kráse, tedy spíše na logičnosti scénáře, nemohu jít pod čtyři hvězdy a litovat, že jsem tohle neviděl v kině!!! Filtry, parní stroje... Takový Karel Zeman po 40. letech! Barevnější a krvavější! Okamžitě natočit jako velkofilm! Přepsat (decentně) scénář, přitlačit na tricích, více efetktních (přiznávám, hlavně tedy zpomalovaček) záběrů a do hlavní role Brad Pitt a je to!!! ;-)
Hairspray (2007)
Děti jsou tak milé, že jsem při ranním hlídání minulou sobotu vydržel při té činnosti souběžně sledovat přehuleně barevný film s několika známýni hereckými postavami, zbytečně tlustými hlavními postavami a mimózními představmi, že světu tlustých a barevných patří ty "roky, co začínají šestkou" i další léta potom... No, vlastně nakonec on ten film nám ukazuje pravdu!!! Pomóóóc!!! Populace tloustne a kultůry se nám mísí se vším dobrým i zlým, co to přináší... Tak že by vlastně hraný dokument?!? Travolta v roli matky byl nechutný, důvod proč ho tam tak obsadili nechápu, ale je fakt, že bez toho by ten guláš asi nebyl "to pravé", neb práva homosexuálů v letech, které začínají šestkou byly ještě trochu sci - fi... :)
Posledná noc Márie Stuartovej (1981) (TV film)
Říkám si, že jsou filmy, které jsem jako dítě vidět nemusel! Tehdy ještě byla méně drsná doba a poslední noc Marie Stuartovny byla zhruba stejně děsivě dlouhá jako malé něžné kuře!
Galaxy Quest (1999)
Tak teda nepamatuji, kdy jsem viděl naposledy parodii, která by fungovala po celou dobu, v detailech i v celku! Mazec!!! Dobře zahrané, dobře naročené a skvěle napsané!!!! Super pozitivní překvapení!!! :)