Recenzie (195)
Chata v horách (2012)
Sračka jak hrom
Kým spíš (2011)
Mega nuda !
Sinister (2012)
Nechápu konec...absolutně pokazil film.
Crows Zero (2007)
Dragoni to vystihl přesně :-)
Swiri (1999)
Ze začátku mi to přišlo jako takový laciný akční film, ale jakmile jsem se začal potápět do děje, tak se mi to začalo čím dál víc líbit a nakonec jsem z toho docela dost unešený...Jen škoda, že celý film, hlavně ke konci se nese, ve smutném duchu...vlastně celá ta skutečnost kolem severní a jižní Koreje a všechno kolem...Je to docela dost smutné, jak to ty dvě země mají...nicméně krásný film...
Dalkomhan insaeng (2005)
Moc hezký film ! Poutavý děj, plný akce a napětí...zvratů a hlavně potyček.... Super hudba. Čekal jsem dobrý film a dočkal jsem se moc ! dobrého filmu, to se tak často nestává. Protože, když člověk čeká dobrý film, bývá pak zklamaný, že tak dobrý nebyl...o to větší je radost, když je lepší, než čekal...Ať žije Korea s nejlepšími filmy na světě !!!
Viděl jsem ďábla (2010)
Velice brutální film, který je překvapivě velice ! zaujal...byl to prostě masakr k sežrání, nevím čím to, že se mi vůbec líbil takový styl film a ještě víc se divím, že to pro mě byla prostě pecka - strašně poutavý kousek !
Muž odnikud (2010)
Velice poutavý film ! Bylo tam hodně krve, celé potoky...a i přesto tento film působí slušným dojmem, nechápu to...skvělý film !
Maljukgeori janhoksa (2004)
Po dlouhé době jsem opět viděl korejský film...a opět nezklamal. Jižní Korea prostě filmy dělat umí. Příjemný děj, hudba, herci...Velice příjemný film.
Ip Man: Zrodenie majstra (2008)
Krásný filmy, který si zaslouží uznání. Mnohdy málo znatelná ( podbarvená ) hudba působí velice krásně a má svůj velký význam... Film je skvělý… stejně jako ostatní dva tituly...