Posledné recenzie (22)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Tom Hanks a Steven Spielberg vytvořili úžasnou mini-sérii ze druhé světové války jak má být. Pro mě osobně je toto dílo - zatím - nepřekonatelné ve všech aspektech. Velmi kvalitní a dobře zpracovaný scénář, perfektní kamera, hudba (!), střih a efekty. Vše na jedničku. - 100%
Česko Slovensko má talent (2010) (relácia)
Konkurenční Talentmánia byla extrémně špatná. Byl to pouze cirkus bez vkusu, který chtěl mít v každém směru to "nejlepší". Opak byl ale pravdou. Na druhou stranu televize Prima sice neměla takovou volnost se soutěží Česko Slovensko má talent kvůli licenci, ale bylo to tak dobře. Výborní moderátoři až mě překvapili + skvělá porota. Lucka Bílá mi tam moc neseděla, ale bylo to v pohodě. Prostě v každém ohledu převálcovala Talentmánii a dokázala si hlavně udržet důstojnost!
Posledné Vianoce (2006)
Béčková komedie s očekávajícím příběhem a skvělou vedlejší rolí. Ano, mám na mysli Depardieu, hrál výborně, role mu sedla jak na míru! I když je děj filmu jednoduchý, téma typu "brzy zemřu, užiji si každou minutu" vždy pobaví i v průměrném podání režie. Co se týče Karlových Varů, ty se v rukou režiséra Wanga proměnily na promenádu divů (alpy, přehradu Zvíkov, hlavní hala Puppu byla změněna atd.). Což je nepodstatné, protože Američané si tak jako tak budou říkat, že máme krásné hory - aspoň nějaká reklama pro K.V. :-) Queen Latifah nemusím, ale na druhou stranu tady nehrála špatně. Celkově je to klasický béčkový rodinný film, který pobaví a někdy i překvapí. - 55%