Recenzie (339)
Bláznivý útek (2001)
Me to zklamalo, prislo mi to pomerne trapne, nijak jsem se nepobavila a zapletka me take nezaujala.
A teraz o niečom úplne inom (1971)
Monty Python's Flying Circus ve filmove verzi :o) Nema chybku.
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
And now...Monty Python's Flying Circus! Obcas je mi jen lito,ze nektere dobove narazky jsou uz plne mimo me, ale i tak!
Valmont (1989)
Nebezpecne znamosti jsou vyrazne lepsi.
Bohouš (1968) (TV film)
Kdo by neznal Bohouse! A kdo ne, tak urcite musi!
Naše bláznivá rodina (1968)
Prijemna podivana do zivota jedne ceske rodinky :o)
Spalovač mrtvol (1968)
Takhle ulisneho Hrusinskeho jste nezazili. Je dokonaly. To presvedceni mu kazdy uveri, sqela studie silence. Desive uzasne.
Marketa Lazarová (1967)
Plne souhlasim s nazorem, ze snimek (nejspis v duchu predlohy) je libive podana ale porad jen nuda.
Žena za pultom (1977) (seriál)
Ja se take pripojuji k nazoru, ze tento serial neni az tak nekoukatelny, jak tvrdite. Dodavam, ze na to koukam pohledem cloveka, ktereho se tehdejsi politila primo nedotkla a ktery se o ni ani dnes nezajima. Nic me v tomhle smeru v serialu neobtezovalo. Co se naivity tyka, mozna se mi to prave libi...
Ikarův pád (1977) (TV film)
Mensik proste je dobry herec, bez ohledu na roli. Krasny pribeh. Moc se na tento film opet tesim.