Obľúbené filmy (10)
Manhattan (1979)
Film me velmi oslovil. Proc? Snazim se na stale prijit... Komedie? Nevim. Romaticke? Nevim. Drama? Zivot...
Monsieur Verdoux (1947)
Zatím nejlepší film, který jsem od Chaplina viděla. Oproti ostatním trochu méně komedie. Některé myšlenky, dnes stále tak aktuální, jsou tam úžasné.
Annie Hall (1977)
Proste nevim, co rict, stejne jako u Manhattanu... Proc se mi jen ten film tak moc libil?
Pred súmrakom (2004)
Pred úsvitom (1995)
Sunset Boulevard (1950)
Vynikajici film, takhle se ma tocit! Kdykoli se pribeh vratil denim do "domu", padla na me ta neuveritelna atmosfera... Brrr.
Ochranné sfarbenie (1976)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Vynikajici predloha snad poprve adekvatne prevedena na filmove platno. Uz nikdy pri cteni knizky neuvidim jine tvare nez ty filmove. Potlesk pro vsechny! A Nicholsonuv pohled a jeho sileny smich pod schody me hned zpocatku dostal a cely film uz nepustil.
Láska a smrt (1975)
Život Briana (1979)
Muj nejoblibenejsi film, s nejlepsimi scenkami, ktere k sobe sqele pasuji. U nas ve filmovem klubu se lide na konci filmu postavili a tleskali...