Recenzie (295)
Most špiónov (2015)
Super dej, príbeh, postavy, kostýmy. Od sameho zaciatku az po koniec som bol zvedavý ako to cele skončí. Odhodlaný právnik, ktorý chce docieliť cieľ napriek vysokému riziku, tak u mňa svojim príbehom maximalne zaujal. Filmové spracovanie veľmi dobré a S. Spielberg nasklamal. Filmu malilinko chýba aby som dal 5*. Ale u mňa si 80% zaslúži.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Prvých 20min veľmi zaujímavý film s dobrý dejstvom, no postupne dej stagnoval až som sa dostal do štádia, že to asi vypnem a pozriem neskôr. Dosť mi tam prekážala agentka FBI na začiatku drsnáčka a v strede filmu pomaly ani zbraň nevedela vytiahnúť. Očakával som od filmu viac.
Jedovatý brečtan 3: Pokušenie (1997)
Jednu hviezdicku za dej a jednu za pekne kozy :-)
Sinister 2 (2015)
Toto horor? Ja som tam nič nevidel. Okrem hlúpeho deja ani jedna scénka, kde by bolo nejaké napätie a strach. Jednotka bola veľmi dobrá, no toto bola čistá katastrofa.
Hudba v srdci (2015)
Bál som sa filmu, nakoľko tam hral Zac Efron, ale táto rola mu úplne pristala. Zaujímavý príbeh mladého DJ ktorý sa chce stať úspešný v tvorbe hudby a jeho troch kamošoch, ktorí len vidia ženy, chľasť a prachy . Luxusná Emili Ratajkowski, ktorá bola miestami neodolatená. Soundtrack filmu taktiež hodnotím pozitívne. Posledných 6sec filmu si mohli inak odpustiť.
Ohnivé tornádo (2015) (TV film)
Režiséra by som nominoval na Oscara ale za "ODVAHU", že sa toto rozhodol natočiť a ešte to aj pustiť do sveta.
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Nedokážem si pomôcť, ale tento film nemá žiadne napätie deja, ktorý by si vyžiadal moju pozornosť. Mafiánske kšefty a vysporiadanie svojich účtov s týmto dejom v meste ma neočaril. Možno by to chcelo nejakú akciu a nie bezduchý príbeh. J. Deppovi sa daná rola absolútne nehodila. Možno si to ešte časom rozmyslím a dám 1*
Husia koža (2015)
Na filme som sa dobre zabavil, no niečo mi tam chýbalo k tomu aby som dal 4 hviezdy. Inak slušná, dobrá oddychová komédia.
Macbeth (2015)
Dany film mi absolutne nesadol. Celu dobu som sa nudil a dany pribeh ma nezaujal. Casti filmu som sa stracal ale nejako ma to ani netrapilo nakolko vo filme bolo aj dost hluchych scén.
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
68%, seriously??? Jednu hviezdičku dávam za film a druhú navyše za zombie jeleňa a mačku. Inač nič extra.