Recenzie (240)
Zázraky sa dejú (1974)
Příběh znám a je opravdu neuvěřitelný. Ovšem s filmem to tak není. Žádná atmosféra, žádné "emoce". Nějak jsem to tam prostě necítila.
Krtko a mamička (1997)
Z tohoto dílu mám trauma dodnes :D.
On je fakt božský! (2008)
Knížku jsem četla někdy ve čtrnácti a líbila se mi. Ten film mi přišel jako vcelku dobrá adaptace, takže tři hvězdičky postačují. Úplně nejlepší na tomhle filmu jsou ale stejné Jessiny účesy.
Merlin (2008) (seriál)
1. série - 75 %, 2. série - 80 %, 3. série - 85 %, 4. série - 95 %. Uvidíme, jak dopadne ta pátá :)
Návrat do Modrej lagúny (1991)
Nádherný film. Líbil se mi víc než jednička. Milla je prostě úžasná.
Modrá lagúna (1980)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů z dětství. Po všech těch násilných filmech uvítám něco, co je prostě... dobré. Je to nádherný film s nádhernými záběry přírody.
Eurotrip (2004)
U tohoto filmu je chyba přemýšlet. Prostě je potřeba vypnout mozek a užit si to od začátku do konce. Mezi těmi všemi americkými teen rádobykomediemi je tohle opravdu klenot!
The Angry Video Game Nerd (2004) (seriál)
I když mám největší depku, stačí si pustit Jamese na 5 sekund a hned mě špatná nálada opustí. Je prostě úžasný!
Queer as Folk (1999) (seriál)
Postupně sjíždím všechny seriály Russela T Davise. Začala jsem Cassanovou, pak Doctorem a tak dál. Konečně jsem došla až k tomuto seriálu. Aiden je úžasný a i ostatní herci se mi zamlouvají. Opravdu se bojím podívat na US verzi.
Princ a pruďas (2011)
Skvělé! Už dlouho jsem neviděla tak sympatického záporáka. Skoro jsem si přála, aby vyhrál :D.