Recenzie (570)
MacKennovo zlato (1969)
Brilantní obsazení i hudba a perfektní honička se sluncem a stínem.Nádherně nepravděpodobné ale super oddychové.Vidět je však lepší na filmovém plátně,v televizním podání ztrácí na velkoleposti scén.
Červená rieka (1948)
Hóóódně starý,klasický a hóódně dobrý.Asi to bude tím Waynem,byl "cowboj" každým coulem.
Rivali pod červeným slnkom (1971)
Nový remake tohoto filmu je asi "Tenkrát na východě"? Ale hvězdné obsazení "rivalů" je jednoznačně pecka.
Pravá a ľavá ruka diabla (1970)
Jako oddechovka je to moc dobrý,ale to je tak vše.Tyhle dva nikdy nezklamou,pokud se chcete zasmát a nepřemýšlet.
Poklad Inkov (1966)
Poklad Inků a v něm Don Parmazán Rui El Di Berio Kastel Gvardianda I Maňana ,nevím jestli je to napsaný správne,ale i po tolika letech si pamatuju jméno komické postavy z tohoto asi už zapomenutého filmu.Guye Madisona(jako pána jaguárů) jsem v Mayovce zahléhla ještě jednou a to v Old Satterhandovi.Stále ale čekám až se znovu tento film objeví!!! Skvěle natočená indiánka i když pro dnešního koukatele poněkud naivní.
McCabe a paní Millerová (1971)
No,dejme tomu že to je něco westernovýho,ale krom prostředí mi to moc westernově nepřipadá.
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Tohle je pořád ještě za plný počet.Budou ale bohužel i navydařené díly.
Obchodník s dažďom (1956)
Kdykoliv vidím znovu tento film,dostanu chuť na opečenou slaninu a několik vajec a chtěla bych,aby je připravila skvělá Líza ( Katharine),když se vrátí od příbuzných.Taky takový kousek snu a skoro žádná naděje-jako ve filmu (ale tam nakonec zapršelo,takže-kdo ví...)
Na pravé poludnie (1952)
Skvěle podaný western v hodně pomalém tempu.Důkaz, že nejenom rychlé akce, dokáží udělat hodně dobrý film.
Rio Bravo (1959)
Klasika,klasika a kdyby někdo pochybova,zase klasika a dobře podaná.