Recenzie (402)
Collateral (2004)
Tom Cruise v pro mě netradčiní roli, perfektně zmatený Jamie Foxx. Co víc si přát? Gradující thriller se spoustou akčních a vtipných scén. Paráda.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Nejlépe zfilmovaný díl Harryho Pottera (z dosavadních šesti). Temnější prostředí filmu jen prospívá. Kdo nečetl, nepochopí!
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelný záznam)
"Já to beru zleva, zprava, ty vole my jsme v pr*eli, vole. Jestli teď neukopeme ten bod se Zlínem, tak jsme všichni v pr*eli, vole!" U ničeho jsem se nenasmál jako u tohohle geniálního ztvárnění poměrů v českém fotbale.
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Krásné herečky, zajímavé propletení vztahů, chytré dialogy, neustále žijící předměstí. Seriál si mě získal svým momentem překvapení. Nejúžasnější je Gaby.
Utečenec (1993)
Těžko byste hledali lepšího "uprchílka" než Harrisona Forda. Právě Harrison je pro tento typ rolí stvořen. Trochu zmatečný, ale dobrácký a statečný chlapík. :) Dvě hodiny utečou jako voda, protože film má spád a napětí vás udrží po celou dobu v křesle.
24 (2001) (seriál)
Skvěle vymyšlený seriál, neotřelé nápady se hodnotí plnými. Seriál je napínavější každou další hodinou o něco víc. A co víc, příběhy mají smysl.. Kiefer Sutherland hraje výborně. Jen mě udivuje, že u nás se oproti USA seriál tolik neuchytil. 90%
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Mohlo to dopadnout o hodně lépe, hůř to mohlo dopadnout jen těžko...
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Vrchol celého dílu je bezesporu bitva u Helmova žlebu. Můj nejoblíbenější díl nejoblíbenější trilogie.
Ratatouille (2007)
Myška, dobré jídlo, vtipné dialogy a super animace = skvělý animák, který doráží směle na Shreka.
Pianista (2002)
Jediné, co se dá vytknout, je možná trochu delší stopáž filmu. Jinak je to opravdu vynikající film, který se dá jen doporučit. Ideální do výuky dějepisu.