Recenzie (402)
James Bond: V tajnej službe Jej veličenstva (1969)
JIný nemusí nutně znamenat horší nebo špatný. Lazenby sice není druhý Connery (a tím nebude nikdo, to je fakt, a proto nemá smysl srovnávat, Craig je taky jen jeden), ale do Bond-ságy přináší kus svého osobitého kouzla. Je víc akční a víc drsnější, není to takový elegán. Přijde mi, že tahle bondovka mohla mít klidně o 10% lepší hodnocení, ale holt jiná tvář hlavního hrdiny některé ze zdejších natolik znechutila, že jsme se dostali až do modrých čísel...
Průvodce (2008)
... ta dokonalá hlavní melodie.
Krvavá vojna: Hatfieldovci a McCoyovci (2012) (seriál)
1. díl 80%, 2. díl 75% a 3. díl 85% Je to výborný miniseriál, akorát časem zjistíte, že nepřináší nic nového a všechno se opakuje ve stylu "on zabil našeho, my sejmeme jejich".
Red Dog - Červený pes (2011)
Tak koho už ani tohle nedojme...
Votrelec ³ (1992)
Jak by řekl Radek Štěpánek, "strašidelně" moc záleží na tom, jak se na film díváte. Jestli jako na třetí díl série nebo na samostatný snímek. Podle toho pak lze hodnotit.
Železná Lady (2011)
Snad nejhorší možný způsob, jakým to mohlo být natočeno, uchyceno a podáno... Thank god for Meryl at least.
James Bond: Thunderball (1965)
Bondovi závidím ten příval krásných slečen. Díl co díl.
96 hodín: Odplata (2012)
Za házení granátů, jako kdyby to byly kamínky, a za skoky po střeše, za něž by se nestyděl ani Carl Lewis, ubírám jednu hvězdu z původně zamýšlených čtyř.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Sem s dalším dílem! A honem!
Moja ľavá noha (1989)
Kdyby za nic jiného, tak za výkon DDL. Ďábelsky dokonalého Lewise.