Recenzie (197)
Samuraj (2003)
Stejně jako mrtví samurajové co podcenili slepého maséra i já jsem po přečtení popisu filmu čekal nějakou blbinu a dostal jsem pěkně nařezáno. Hodně krvavá samurajská pohádka.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Nebýt toho retardovaného vetřelce na konci, tak by to bylo bylo perfektní.
Votrelec 2 (1986)
Perfektní pokračování. Parádní hlášky a kulervoucí akce.
Votrelec ³ (1992)
To je ,když se obrovské očekávání srazí s průměrným výsledkem. Vetřelec proti bandě vypatlaných mentálů.
Agentka budúcnosti (2017)
Čekal jsem větší béčko, takže jsem byl mírně překvapen. Pěkně se na to kouká.
Súmrak mŕtvych (2004)
Edgar Wright je génius.
Vlak do Pusanu (2016)
Zombíci se dost povedli, ale ty korejské dialogy se nedaly poslouchat.
Hmla (2007)
Druhá polovina filmu je perfektní.
Prečo práve on? (2016)
Jako celek to není špatný, ale ty přeslazené scénky a hlas Kayley Cuoco byly super otravný.
Čínska štvrť (1974)
Film, který se vám vryje do paměti. Hodně sympatický Jack Nicholson.