Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Škoda, že nejde udělit jednou za rok jednomu filmu 6*, Forrest Gump by si to určitě zasloužil.
Návrat do budúcnosti (1985)
Prázdniny v Ríme (1953)
Transformers (2007)
Proč jde dát pouze 5*, chci dát mnohem více.
Matrix (1999)
Mnou dlouho opomíjený film, první film který jsem nedokázal odhadnout dle ukázek, kdo by jsi pomyslel, že skákaní mezi budovami a vyhýbání se kulkám bude taková zábava. Snad žádný jiný film mě tak nepřekvapil jako tento.
Vtedy na Západe (1968)
Čistá duša (2001)
Vzpomínky na lásku (2004)
Nejlepší film, jaký jsem viděl od Forrest Gump. Asi hodně pomohla má současná situace, vůbec nechápu jak mi mohl tento film, tak dlouho unikat a vidět ho 15 let od premiéry. Má to pomalí rozjezd, ale to vůbec nevadí, protože každou minutou graduje až někde do nebe, bravo.