Recenzie (62)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Scéna s koňmi mluví za vše.
O pokladech (2012) (TV film)
No konečně nějaká ta pravá, naivní, jednoduchá, milá, hezky natočená, s příjemnou hudbou, s hezkým zámkem, milými herci, česká pohádka.
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
Uf, to ale bylo strašně špatný. Ani nevím co bylo nejhorší, prostě... VŠECHNO! Bojím se to sem vypisovat, protože bych beztak na něco zapomněla, a to já přece nechci.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Peteře, tys to zas dokázal kluku jeden!
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Sama nevěřím tomu, že sem tu "závěrečnou" bitvu TAK prožívala! To bylo supr supr. Ale jakože jinak... to bylo klasický Twilight s pofidérníma trikama, ukradenou hudbou a nehrajícíma hercema.
Jules a Jim (1962)
Těmhle vymyšleným charakterům ze starých dob a jejich chování nerozumím. Ale ten film měl něco v sobě, co si zaslouží 4*
Manhattan (1979)
Bylo to takové miloučké, i když zašmodrchané, jako všechny jeho filmy. O jednu hvězdu míň za těch posledních divnejch deset minut.
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
*spoilery* Klesnu i ke dvoum hvězdičkám, jestli zpropadeně tam nepřestanou řešit ty pitomý děti! První série v celku nudná, ale budiž, žádné extrémně špatné fillery, všechno na sebe vcelku navazovalo. Ale pak přišla druhá řada, a ty děti, a to těhotenství, a přesně v momentě kdy člověk začne nenávidět vlastní rasu se všechno posere, ale uplně všechno... A ke třetí sérii se nebudu radši ani vyjadřovat, oplácanej Lee, Adama s knírem, šáhnutá, vdaná Starbuck, překvapivě má dítě!!! Bohové proč?? Aktualizace: Pořád to zůstává na třech.
Návrat Temného rytiera (2012)
No... mírně zklamaná, ale jako dobré. Konec emoční, budiž, ale měkne nám pan režisér, měkne.
Mládí v hajzlu (2009)
Trailer skvělý, film už zas tak ne, ale tak to v dnešní době chodí