Obľúbené seriály (10)
Priatelia (1994)
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Klinika Grace (2005)
Jestli je něco, co se tomuhle seriálu rozhodně nedá upřít, tak je to elegance s jakou se zbavuje hlavních postav. Jedinej problém, kterej mám s Grey's anatomy spočívá v předlouhých pauzách mezi jednotlivými díly.
Black Books (2000)
Pan Bernard Black ctí své jméno natolik černým humorem jak to jen jde. Geniální sitkom o nesmyslných konverzacích notorických pijanů a věčných workoholiků jejichž práce je pouze zastíněním toho, že nemají nic inteligentnějšího na práci. Je sarkasmus vaším denním chlebem? Seznamte se, pan Black:)
Akty X (1993)
Daria (1997)
Kdybych mohla poděkovat světu za nějaký vážně významný počin, byla by to tahle bizarní nádhera, která na mně v dětství nenechala nitku suchou. Hrdě mohu prohlásit, že "Akce Daria" splnila svůj účel a plně utvořila můj dnešní pohled na svět. Flegmatický, Sarkastický, Cynický, Nihilistický, Uštěpačný a jen trošku Egoistický aneb "Co tě nezabije..." Typický rozhovor mých středoškolských let - Kámoška na adresu spolužáka: Neni ti ho líto? Já: Mě je jich líto všech, ale úplně nejvíc je mi líto mě.