Recenzie (136)
Maraton lásky (2007)
A k 5* chýba len málo. Je to každopádne zábava.
V zajatí osudu (2007)
Po prečítaní niektorých komentárov som čakal niečo horšie, ale nie, film je dobrý, má spád, zaujme. 4* si určite zaslúži.
Bathory (2008)
Trošku nafúknutá bublina, ktorá po vzhliadnutí mierne splasne, nie však úplne. Má to veľmi ďaleko od starších Jakubiskových filmov.
Malá Miss Sunshine (2006)
Taká zvláštna komédia, ktorej humor nie každému sekne, ale mňa pobavila
Debatéři (2007)
Skvelá hudba, slušny herecký výkon ale celé to nejak nedáva zmysel ale mozno to je ten zmysel, proste príbeh.
Čierna krv (2007)
Vynikájúca dráma, ktorá vás nezavedie do sveta naftárov ale do duše človeka, túžiacom po čiernom zlate za každú cenu. DDLewis je pán nadherec "ako uz bolo povedane" a skvele mu sekunduje Paul Dano
Útek do divočiny (2007)
Kamera, hudba, scenérie to všetko je krásne. Ale príbeh magora ma neoslovil.
Batman začína (2005)
Taký akýsi iny Batman ale lepší.
Spider-Man 3 (2007)
Oproti predchádzajúcim slabšie a zbytočne uťahané
Legenda o slávnom návrate (2000)
Pekné velmi pekné