Recenzie (136)
Zombieland (2009)
Taka fajna hovadinka na 75%.
Všade dobre, prečo byť doma? (2009)
Jednoznačne 5*. Tak trošku nepochpoitelne nízke hodontenie na csfd. Krásny film, úžasna hudba. Herci si sedia ako uliaty.
Open Road (2009)
Vdržal som to, ale mal som chuť nedopozerať to. Taká rozťahaná omáčka. A J.T. je až príliš neherec.
Mary a Max (2009)
Animácia úžasná, príbeh podivný, hudba vynikajúca. Skvelé dielko.
Twilight sága: Nov (2009)
Neviem či všetci tí kritici, čítali aj knižku, ale podľa mňa to sfilmovali vcelku verne a keby šli ešte viac do hĺbky tak pol filmu by bola v obraze len Belina zničená tvar a deprimujuce myšlienky by šli namiesto tituliek. 70% si to určite zaslúži.
2012 (2009)
Lepšie by bolo keby to malo väčší nádych reality, niektoré scény su fakt na pousmiatie. Mám na mysli hlavne tie akčné. A ten sentiment okolo tiež ho mohlo byť trosšku menej. Ako celok slabšie slabšie 3*.
Avatar (2009)
Vizualne krasne, inak nic moc taka, indianka.
Duane Hopwood (2005)
Mne to sadlo. Herci, prostredie, hudba, krásne poskladané. A človek si ešte aj uvedomí čo je v živote najdôležitejšie. Krásny film.
Zlatokopka (2006)
Nuda s dvoma vtipnými okamžikmi.
Sherlock Holmes (2009)
Atmosféra skvelá, herci skvelí, vlastne čo tomu chýbalo? Mohlo to byť dlhšie:)