Obľúbené filmy (10)
Kill Bill (2003)
Film s nádhernou hudbou, skvělými hereckými výkony a akčním dějem, prostě film co mě opravdu dostal.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Čekala jsem že tenhle film bude propadák, ale překvapil mě. Je to jeden z nejlepších filmů natočených podle komiksu.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Skvělý film s perfektními hlášky. Prostě kultovní film. Co víc dodat?
Forrest Gump (1994)
Strašně nádherný film
Krstný otec (1972)
Perla americké kinematografie. Marlon Brando jako by se narodil pro roli Dona.
Predvianočná nočná mora (1993)
Nádhera a dokonalost.
Kráľ rybár (1991)
Pro mě rozhodně nejkrásnější film Terryho Gilliama...jen tak dál
Klub bitkárov (1999)
Posledný Mohykán (1992)
Nádherná srdcová záležitost, ke které se ráda vracím