Recenzie (1 056)
Desperado (1995)
Film, pri ktorom som zistil, že milujem zvuk gitary, veľká srdcovka... 9,5/10
Vrchní, prchni! (1980)
Vrchní prchni je ten typ komédie, ktorá dokáže pohladiť. Neplačete od smiechu, výroky sú skôr úsmevné, ako vtipné. Je to oda na krízu stredného veku, na nemé grotesky a na Československo na začiatku 80. rokov.
Amélia z Montmartru (2001)
Ja neviem, mne Amélia nikdy neučarovala, Audrey má síce typický francúzsky šarm, hudba je krásna, zvyšok je len veľká nuda zabalená do rozprávkového pozlátka. 5/10
Veľká ryba (2003)
Ako tu už bolo milion krát spomenuté...taký Burtonov Forrest Gump. Tak, ako považujem Burtona za preceňovaného, tak sa mi páčila Veľká ryba, bolo to krásne, ďakujem .../odporúčam prečítať komentár od Douglas-a/ 10/10
Jurský park (1993)
Ani nepočítam koľko krát som to mal požičané na VHS kazete z požičovne u nás na dedine.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Škoda, škoda, škoda...celé to pokazili dve veci: debilný scenár, a Miller, ktorý nám začal priberať a nejako prestal hrať.
Extra (2010) (relácia)
Joj Andrejka ... :D Hviezda za to, že je to aspoň o % sympatickejšie, ako Smotánka. Ale to bude asi iba moderátorkou...
Zlaté hity (2008) (relácia)
Príjemné pripomenutie časov, kedy sa hrala v rádiách ešte dobrá hudba, alebo proste aspoň hudba, videl som časti s Lacom Lučeničom a podobný formát mu podľa mňa naozaj sedí, na niektoré pesničky som už naozaj zabudol, preto som samozrejme hneď utekal za youtube a spomínal...
Hudobná horúčka (2007) (relácia)
Kedy a na akej televízii toto prebiehalo?
Lampáreň (1998) (relácia)
Jemnejšia verzia paľby, ale bavila ma väčšinou len rubrika na konci "lebo medveď..."