Recenzie (127)
Nenávisť (1995)
Moje nenavist k mluveni hoven vydrzela 30 minut. Jo, chapu vypoved, ale nevystojim to poslouchat.
Alica v krajine zázrakov (1951)
Chapu, ze na starou disneyovku se tam az tolik nezpiva, na muj vkus to je jeste dost. Jinak by to bylo jasnych 5* Kam se hrabe Burton s imaginaci dospele Alenky... Pro me (sameho prekvapive) jedina adaptace srovnatelna se Svankmajerem 👀
The Fountainhead (1949)
Klasicka namitka u zfilmovany knihy ohledne nepristojneho kraceni a zjednoduseni nelze uplatnit, Ayn Rand sve dilo sama kompletne prepsala do scenare. Presto mi ty strihy deje pripadaj dost zbesily, nevim, jak to muze vnimat neznalek predlohy... Navic clovek musi privrit oko nad dobovym atributem dramatickeho prehravani a Elsworth M. Toohey nebyl ani z poloviny takovej madafaka jako na papire (:
Galimatiáš (2009)
Amelie zije :* slozena v lednici :D
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
"Jestli zacnes zpivat, tak hodim savli." Presne. Jinak by byly *** jasny a mozna i ctyri!
Maria Montessoriová (2007) (TV film)
Téma ***** / obsah *** / forma *
Girl Power (2016)
Myslim, ze nejlip to shrnula na konci filmu Utah - "I am not a graffiti girl, I am a graffiti writer."
Šaráda (1963)
Hvezda pro Audrey <3
Veľká potopa (2003)
Hvezda za graficke zpracovani. Zvirata nakrmime hranolkama a kdyz dostanou dravci hlad, zazpivame jim pisnicku, ze maji milovat sve blizni. Sunshine Happy People.
Pieseň mora (2014)
Evropa s japonskym nadechem. Nadhera!