Posledné recenzie (3 438)
Šialená noc (2022)
Musel jsem si to pustit nadvakrát, ač napoprvé mi to přišlo jako úplná slátanina. Tak jsem nakonec tomu dal ještě jednu šanci a zvládl jsem to dokoukat až do konce, takže relativní pohoda nakonec.
Posledná noc v Soho (2021)
Tak tenhle snímek mě mile překvapil, což jsem se dobře bavil. Děj, příběh i zpracování na mě udělalo dobrý dojem, co samotná stylizace do 60. let byla též jaksi povedená.
Evil Dead: Vzostup zla (2023)
Pro mě jako pro hororového fanouška je to celkem nenáročný snímek s přijatelným dějem, i když tu atmosféru původního Lesního ducha to zcela postrádá.