Recenzie (72)
To je koniec! (2013)
Hrozná hovadina, ale mě fakt pobavila.
Priatelia - The One Where Everybody Finds Out (1999) (epizóda)
Nejlepší díl!!
Okupovaná kolonie - The Garden of Beasts (2017) (epizóda)
Čím dál tím lepší!!
Rozpoltený (2016)
Mohla by to být velmi luxusní záležitost, nebýt posledních dvaceti minut a hodně přepísklého vyvrcholení. Body navíc za poslení scénu v bistru :-)
Sunset Boulevard (1950)
Dokonalé, skvělé, legendární. Gloria Swanson nemá chybu, předvádí jedinečný výkon.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Jedna hvězda navíc za Darth Vadera, jinak těžký průměr a pro mě zklamání. Bohužel!!
Mŕtvy bod (2015) (seriál)
Díl od dílu sem se do seríálu víc zamilovával a zvedal hodnocení. Teď po shlédnutí finále první série bych dal i 5*, ale hodnotím celou sérii takže zatím jen 4* :-D. Už se těším na září na start druhé série.
Akty X - Mulder a Scullyová stretávajú monštrum (2016) (epizóda)
Že se budu takhle smát u X- Files sem opravdu nečekal, i když jeden takový díl mi bohatě stačí. A teď zpět k napětí a tajemnu.
Muž, ktorý spadol na Zem (1976)
Takovej divnofilm, na který se dá koukat.
Divoké historky (2014)
Když svatbu, tak jedině jako v Historkách. Ať je o čem mluvit :-)