Recenzie (373)
Čas prebudenia (1990)
Pozor na to, nutí to přemýšlet ...
Cesta rozmaznaného dieťaťa (1988)
Někdo má to štěstí , že tam dojde .....
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Prodávat boty není žádná sranda.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Popsat proč? se dost dobře nedá, alespoň já to nedokážu.
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Ta má otevřená huba po celý film, mi jen tak nedá zapomenout.
Ako na vec (2002)
Taky jsem po skončení litoval, že můj otec nenapsal žádný hit.
Muž, který sázel stromy (1987)
Nic krásnějšího není.
Interstate (2002)
Dávejte si pozor na to, co si přejete, mohlo by se to vyplnit.
Hotel Babylon (2006) (seriál)
Je na co se dívat, neuspává to :-)
Solaris (2002)
Drama / Sci-Fi / Romantický , to sedí. Člověk je schopen fakt všeho, pro spřízněnou duši. Věřím ,že i Lem by neprotestoval, vždyť jsme z jedné planety.