Recenzie (720)
Ninjova nadvláda (1984)
Vymítání ďábelského ducha zemřelého Ninji z atraktivní holky. To je na mě příliš velká divočina. A bojové scény jsou spíše podprůměrné.
Amityville 1992 (1992)
Zlo z domu v Amityville se v podobě nástěných hodin stěhuje k novému majiteli. Hodně slabé béčko, které se mě vůbec nelíbilo, ale pokračování z roku 1993 je ještě horší.
Let (1986)
Příběh lásky ke sportu - Gymnastka Robin trénuje na soutěž.., příjemní herci, pěkné písničky, trochu jako Flashdance, ale o něco slabší...
Amityville: Image zla (1993)
Amityville - Image zla je podle mě jedna z nejslabších částí této série. Mladý pár dostane od bezdomovce staré zrcadlo, které ovšem pochází z domu v Amityville, a zlo z domu působí přes zrcadlo na nové majitele, nakonec se dočkáme i pár překvapení, ale stejnak mě to vůbec nebavilo.
Parazit (1982)
Film Parazit se odehrává v budoucnosti, civilizace se hroutí, jeden vědec nalezl útočiště ve zdevastovaném městě a pokouší se léčit nemoc, kterou sám vytvořil. Z jeho provizorní laboratoře je partičkou grázlů neúmyslně vypuštěn smrtící parazit. Celé město je ohroženo.... jde o klasické béčko, hodně pomalé, ale celkem krvavé a parazit je dost nechutnej slizoun a Demi s velkou bouchačkou u pasu nemá chybu.
Poslední kondor (1987)
Poslední kondor je válečná kung-fu komedie. Do vietnamské džungle je vysláno speciální komando sestavené ze zločinců, které má za úkol zničit objekt se supertajným zařízením, aby nepadl do rukou nepřítele. Dobrá akce která zdařile střídá válečné přestřelky s bojovým uměním, kořeněná kapkou humoru.
Maškaráda (1988)
Maškaráda je celkem vynalézavý thriller o sexu a chamtivosti. Pohledný kapitán Tony svede bohatou Olivii, ta však netuší že je najat jejím nevlastním otcem aby dosáhl sňatku a tím tak uvolnil cestu k velkému majetku po její matce. Celý plán se však nečekaně změní.... a to několikrát. Film je plný drobných zvratů, čímž se podobá thrilleru Nebezpečné hry (Wild Things), který je přece jen o dost lepší a propracovanější.
CHUD 2 (1989)
Trio teenagerů objeví ve školní laboratoři mrtvolu humanoida CHUDa, kterého přivedou opět k životu. Posléze CHUDi zaplaví celé město...Z kanibalistických zmutovaných humanoidních podzemních obyvatel se v tomto pokračování stali obyčejní zombie, které představují špatní herci s debilním výrazem v obličeji a pudrem na ksichtě. První hororový díl nebyl dobrý a tenhle komediální lepší není. Jde o levnou trapárnu, kde je hodně nepovedených rádoby komických scének. I když chvilkama mě přece jen dokázala trošku rozesmát. Finále zachraňuje pěkná studentka v plavkách. Každopádně jsem už viděl dost doleko horších hororů/komedií, které jsem ani nedokoukal do konce a od tohohle celkem svižného filmu se mi odejít vůbec nechtělo.
Toulavé kočky (1991) (TV film)
Paul a jeho žena Lindsey si koupí dům na venkově, v němž žije tlupa divokých koček, které chtějí i nadále zůstat pánem domu. Celkem obyčejný televizní horor, který není originální ani ničím zvlášť dobrý, ale vidět se určitě dá, rozhodně je dost daleko horších hororů.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Dost malý film natočený v evropském stylu, bojové scény dobré, ale mohlo by jich být více. Koukalo se na něj celkem dobře, ale nic vyjímečnýho to nebylo.