Recenzie (47)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Poměrně příjemný film. Bohužel, mám nějakou zvláštní averzi vůči paní Šafránkové, její osobnost je mi nějak nevysvětlitelně nepříjemná, a tak v mých očích film strhává téměř na dvě hvězdičky.
Záhada hlavolamu (1993)
Vynikající atmosferické zpracování Foglarovy knihy s komiksovým nádechcem. Tolikrát proklínané "prkenné herectví" se k tomuto dílu dobře hodí, ačkoliv možná nebylo režisérovým záměrem; Foglarovy postavy jsou vždy trochu prkenné, strojené. Zobrazení Vontů jako jako pouličních grázlů v sedřených kožených bundách je okouzlující. Vontové zde dostávají nádech "pásků" z 50.let, prvních vyznavačů rock'n'rollu v československu, divokých jezdců na motocyklech JAWA. Jen mě mrzí, že Petr Kotek nenatočil celou trilogii. Nesmírně rád bych viděl Širokka v jeho zpracování.
Vôňa ženy (1992)
Možná, že kdybych film viděl v původním znění, dostal by o hvězdičku více.
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Zcela jiný typ humoru. Zbytečné "nové díly"; spíš jen reklama na nový televizní kanál.
Kyborg (1989)
GIBSON RICKENBACKER????? :-D :-D :-D Film jsem neviděl, ale tohle je výtečný vtip. Nejmenuje se ta žena-kyborg náhodou Jolana Fender?
Policajná akadémia 4 (1987)
Ani moje slabost pro 80. léta a pro Zeda nevytáhne hodnocení tohoto filmu nad **.
Game Page (1998) (relácia)
Předpokládám, že tento pořad může mít tak úděsnou úroveň jen díky tomu, že jsou v ČR zatím počítačové hry přehlíženy a nejsou považovány za součást kultury. Nebo naopak.
Udalosti ČT (1993) (relácia)
Na české poměry dobré zpravodajství.
Úsměvy (1997) (relácia)
Nějak moc dobře nenesu, když herci vzpomínají...
Tele Tele (2000) (relácia)
Byl tam i jeden dobrý vtip. Fakt, viděl jsem ho.