Obľúbené filmy (10)
Sirotinec (2007)
Jeden z mála filmů u kterých sem měl husí kůži.
Bezmocní (2006)
Pro mě osobně velmi mrazivý horror, s příjemnou kreací Karla Rodena. Velké překvapení
[Rec] 2 (2009)
Na tenhle film sem se opravdu těšil, Jaume Balagueró v mém osobním žebříčku stoupá stále vzhůru. Návaznost na první díl je opravdu dobrá, kruh se uzavírá a vše dostává smysl. Velmi dobrý nápad s ruční kamerou, je zde doveden skoro k dokonalosti. Ve zkratce, brutálnější a rychlejší. Výborná pointa.
Pravdivé lži (1994)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Resident Evil (2002)
Mortal Kombat (1995)
Přenesení počítačové hry na filmové plátno není bey chyby, ale pro milovníky hry povinost.