Recenzie (680)
Barvy (1988)
Taková americká klasika která rozhodně neurazí, ale ani nijak nepřekvapí. Jako hlavní plus bych vypíchl docela přirozené zobrazení postav v gangu. Ve spoustě podobných snímků jsou gangsteři příšerně karikovaní.
Fighter (2010)
Kvalitní film, ale přece jen tomu něco chybělo. Rozhodně bych ho nenominoval na Oskara. Christian Bale je skvělý, ostatní mu dobře sekundují.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
První dvě minuty filmu jsou naprosto grandiózní. Snape shlíží z balkonu na nádvoří se studenty seřazenými do čtyřstupu. Z té scény čiší naprostý zmar a zoufalství. Pak už to bohužel trochu skřípe. Ne, že by na filmu bylo něco špatně, na vině je scénář. Potažmo jeho knižní předloha, která je sama o sobě nejhorší díl celé série.
Polnoc v Paríži (2011)
Půlnoc v Paříži je postavená na vybroušených slovních přestřelkách, jak už to u Allena bývá. V tomto případě se ale neuvěřitelně přesně podařilo vyvážit neustálou Allenovu potřebu intelektuálních monologů, rozhovorů, diskuzí a pranic s dějovou linkou, která je navíc svěží a neotřepaná. Scéna s Bunuelem a Dalím je opravdový skvost, už dlouho jsem se tak nebavil.
Prázdniny v Ríme (1953)
Nejmilejší film všech dob, můžu kdykoli. Pokud možno dívejte se na originál. Zejména u tohoto filmu dělají původní hlasy půlku té krásné atmosféry.
Sylvie (2003)
Jedno z nejlepších filmových milostných dramat. Úžasně napsané, úchvatně zahrané. Gwyneth + Daniel = Velká Láska, bohužel taky velmi Zničující
U2 3D (2007) (koncert)
Každopádně výjimečný zážitek v Imaxu, i když vrchol U2 byl pro mně někdy při Achtung baby. Přál bych si takto vidět Zoo Tv show.
Túžba (2002)
Fantastická kamera podtrhuje zvláštně chladnou a temnou atmosféru filmu.
Pod vlivem lásky (2008)
V některých momentech doslova nesnesitelné herecké výkony. Hysterie a nuda.
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Cokoliv to vlastně bylo, bylo to hodně zábavné.