Obľúbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
I přes kolísavost posledních sérií je tohle pro mě zkrátka těžká srdcovka, kterou nemůžu srovnávat s ničím jiným. Po finále je mi regulérně smutno, že už neuvidím další příběhy Hanka a Karen, Runklovců i všech ostatních.