Recenzie (2 228)
Kanárská spojka (1993)
Co tohle hrome mělo znamenat ? Jak to říkal Strossmajer ,, Kdyby blbost nadnášela tak ......." Možná, že kdyby všichni lítali ve vzduchu, tak by se na film dalo koukat.
Trapasy (2007) (seriál)
Většina příběhů fakt smrděla trapasem, jak byli trapné.
Nuda v Brně (2003)
Po ,,Marešovi a Hrubešovi " se mi moc nechtělo do filmu s Budařem. Nakonec jsem udělala celkem dobře a na ,,Nudu" se podívala. Rozhodně je to film, který má něco do sebe.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Spočítám na půlce jedný ruky, kolik fimů od Chytilové mě ,,chytlo".
Podivné odpoledne Dr. Zvonka Burkeho (1991) (divadelný záznam)
Čistá, neposkvrněná, originální Bolkovina.
Něžný barbar (1989)
Hrabal po Moravsku.
Zikmund řečený Šelma ryšavá (1986) (TV film)
Na rozdíl od Civala si myslím, že to byl brilantní výkon pana Hrušínského a nejen jeho.
Bratři Kipové (1979) (TV film)
Méně známá hra Vernova hra celkem slušně zpracováno.
Polská krev (1978) (TV film)
Televizní operety, které vznikaly v 60 až 80 letech měly vesměs výbornou úroveň. Výborné zpracování jiskra a švih, krásné kostými a sympatičtí představitelé. Polská krev není vyjímkou.
Blbec z Xeenemünde (1962)
Sloup byl odpornej. Účel splněn.