Recenzie (2 228)
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizóda)
Z nesympatickýho vyžranýho spratka Novotného se mi chce vždy blít. Plete si upřímnost s neomaleností, je mu jedno do koho se strefí, hlavně když zasáhne. A pří tom jim kolikrát nesahá ani po kotníky, nebo je na stejné neúrovni. Nehodnotím, nedívala jsem se, škoda času.
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Lidi, jděte na něj do divadla, ale ještě lepší je přečíst si knihu.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Škoda lásky *** : nebyl to zas takový průser, ale mohlo to být svižnější. Zdlouhavost a rozpačitost dopadla i na mně. Škoda mohla by to být dobrá mikro-komedie. Májová romance doktora Mráze *** jedna navíc za Töpfera , Manželka **, Úspěšný lov ** opět zdlouhavé, bez vtipu. Po třetím večeru s tímto seriálem končím.
Nadaný žiak (1998)
Zločinec potká ještě většího zmetka než je on sám, chvílemi mi až mrazilo.
Síla intrik (2004) (seriál)
Povím Ti tajemství, moje sestra není moje sestra, ale dcera. A já Vám povím tajemství taky, další sladkobolná příšernost s dřevěnejma hercema na světě.
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Leckteří amatérští herci by strčili ,,profesionály" této patlaniny do kapsy. Jenom kroutím hlavou až kam jsou ,,umělci" schopni dojít k vůli prachům. Copak sami necítí jak přehrávají, protože není co hrát? Trapné!!!!
Atlas mrakov (2012)
Od začátku si říkáte ,, to mi hlava nebere", ale čumíte a čumíte. Nakonec to stojí za to, protože vše krásně zapadne jako ozubená kolečka, ty se roztočí i v hlavě a konečně to dává smysl.
Divoký víkend (2008)
Tři zamindrákovaní kreténi z vysoké si najdou ještě větší kretény ze střední. O co jde v tomto nefilmu - čím odpornější tím lepší. Tomu se říká ,,smysl pro humor".