Recenzie (295)
Mater a Bludička (2006)
Takový vtip vymyslí i dítě ve školce.. Nudné, hrozná hudba, předvídatelné..
Lincoln (2012)
Hrozné herecké výkony, ještě horší hudba, Sally Field asi nejhorší věc na celým filmu.. Opravdu příšerný film. Jediné, co to trochu zachraňovalo byly občasné vtipy, bohužel na délku 2,5 hodin mi asi 4 nestačily.. A málem bych zapomněl dodat skvělé válečné a bojové schopnosti Joseph Gordon-Levitt, který celý film chtěl narukovat do armády a pak se mu to povedlo a bojoval velmi udatně..
Life Cycles (2010)
Kamera, střih, záběry krajin a hudba. Jednoduché, ale dokonalé.
Nostalgia (1983)
"Povím ti příběh. Jeden muž zachraňuje druhého, který klesá do bahnitého rybníka a riskuje přitom svůj vlastní život. Teď oba leží na břehu rybníka, popadají dech jsou vyčerpaní. Zachráněný muž říká: "Idiote, co jsi to udělal? Já tam žiji!"... Cha, cha, cha. Zlobil se.. (Slovy nepopsatelné, zvláštní, ale přece jen dokonalé..)
The Mysterious Geographic Explorations of Jasper Morello (2005)
Ze začátku to vypadalo tak dobře, bohužel pak to bylo horší, ale i tak velmi pěkné, navíc skvělé vyprávění. Škoda jen, že doktor byl takový psychopat..
Až po uši (2012) (študentský film)
Příběh je teda nádherný i hudba, moc příjemně mě to překvapilo na to, že tento druh animace nemám rád..
Falšivaja nota (1969)
Však soudruh Kohout všechno napraví.. Nic proti tomu nemám, až na to, že začátek je zbytečně, ale opravdu zbytečně přehnaně dlouhý a ještě to, že zlá nota zněla jako ječení kočky, uměla létat, bořit mosty a kazit knihy a lidi (Sice nechápu jak, protože noty nelétají ani nemají svaly, ale budiž). (Menší zajímavost: Taky se musí přihlédnout, že pan řežisér, režiséroval Jen počkej zajíci, což se mi dost líbilo.) Hudba: Nehodila se mi prostě k tomu a nejspíš mi celý zážitek z krátkometrážního filmu zkazila.. (Jednoduše mi to prostě nesedlo/nelíbilo se mi)
Čarodejov učeň (2010)
(Kino)
Divoký Django (2012)
(Kino)
Posol: Príbeh Johanky z Arku (1999)
To je, ale psycho..