Recenzie (179)
Bez návodu (2013)
Pozor možný spoiler...Podle mě člověk nekončí takhle nečekaně bez jakýchkoliv větších příznaků...Asi se mi víc líbil remake "Two Is a Family".
100 vecí (2018)
Příjemná německá komedie o pravém přátelství a o věcech, které ve skutečnosti potřebujeme :)
Umenie pretekať v daždi (2019)
Tak proto, jen když mám u sebe piškot, mě ta naše obluda vnímá...
Klaus (2019)
Příjemný vánoční animák s překrásnou audiovizuální atmosférou.
Svetová vojna Z (2013)
Asi nejhorší tří AAA film...opravdu jsem se snažil, ale je to hrozně ploché a nudné (mám rád zombie movies). Kdyby tam nebylo kvantum VFX, tak by to byl film opravdu o ničem...
Manžel na skúšku (2018)
Silná recyklace filmu "Přes palubu", která nepřináší nic nového...
Spolujazda (2019)
Je tichý, ale má odpich...Dave Bautista s Kumailem Nanjianiem nezklamali. Pohodová akce v elektromobilu, kde si protagonisté dělají srandu ze všech akčních filmů - a funguje to...
Všetko je stratené (2013)
Byl by to super film, kdyby se náš mořeplavec choval víc logicky...ale chápu, že na konci filmu je asi trošku už vyčerpán...
Puzzle (2018)
Trochu smutná pravdivá realita... člověk si však za to může sám...
Zmenšovanie (2017)
Konečně film, kde mi nevadil Matt Damon. Příjemný film, který ukazuje, že život vám většinou ukáže pouze smrt.