Recenzie (271)
Jízda smrti (2007)
6/10.
The Fades (2011) (seriál)
7/10. Viděno 1. série - 6 dílů.
Akame ga kill! (2014) (seriál)
7/10. 24 dílu.
Prci, prci, prcičky: Nahá míľa (2006)
1/10
Les sebevrahů (2013) (TV film)
6/10
Another (2012) (seriál)
9/10. Naprostá spokojenost. Solidní děj, úžasná hudba, krásné anime a kvalitní hororové scény. Jen ten konec má do plných daleko, zejména nebyla vysvětlena základní premisa, která by navazovala na událost, která se stala před šestadvaceti lety.
Mroží muž (2014)
6/10. Ne že by to bylo tak hrozivý, ale Stonožka se může bezkonkurenčně připravovat na svůj další díl série.
Clona (2008)
6/10. Překvapivě velmi povedený remake, který je v detailech velmi silný. Od své předlohy se liší tím, že tomu chybí taková ta celková hutná atmosféra. Nicméně díky slušným hercům, sympatické stopáži to velmi dobře utíká. Lze doporučit.
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
8/10.
True Blood: Pravá krv (2008) (seriál)
8/10. Tři měsíce mě dokázal zabavit tenhle trošičku alternativní seriál. Viděno komplet 7. sérií, tedy všech 80 dílů. Asi nemá větší smysl se rozepisovat o seriálu jako takovém více dopodrobna, neb je toho napsáno již dost, jen upozorním na parafrázování a odkaz celého seriálu, který do sebe natáhl to zvláštní panoptikum upírů, vlkodlaků, víl a všeho odlišného. Asi nebyla náhoda umístit prostředí do tradiční "jižanské země". Trošku mě mrzí, že v poslední sérii nebyla dořešena ona politická otázka postavení "nelidí" ve společnosti a seriál byl zakončen pouze romantickou linií. Nicméně určitě doporučuju, neboť se zdaleka jedná o ne-li nejlepší seriál s upírskou tématikou a který toho nabídne v důsledku mnohem více, než na co se po první sezóně tváří.