Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Vikingovia (2013)
Ajťáci (2006)
Teória veľkého tresku (2007)
Bratstvo neohrozených (2001)
Hra o trůny (2011)
Falling Skies (2011)
Přirovnal bych to k Walkind dead. Každopádně mně se to líbí a zaslouží si to určitě vyšší hodnocení
Firefly (2002)
8 let jsem čekal, než jsem se konečně odhodlal se do tohoto seriálu pustit. Chyba! Měl jsem si ho pustit hned po vydání a pak si ho pouštět pořád dokola, protože to za to opravdu stojí. Nepídil jsem se moc po tom, jaké důvody vedly studio k ukončení tohoto skvělého seriálu, takže se k tomu moc vyjadřovat nebudu, každopádně je to jeden z nejlepších seriálů jaké jsem kdy viděl a je mi opravdu líto, že se s vyjímkou Serenity ničeho jiného nedočkáme.
Pán času (2005)
Vynikající seriál. Bohužel ve čtvrté sérii jsem velmi zklamán Donnou, kterou hraje Catherine Tate. Snad jediná vada na jinak opravdu vtipném a zajímavém seriálu.