Recenzie (149)
Verejný nepriateľ č. 1 (2008)
Skvělá záležitost, sice ne tak "kulervoucí" jako Epilog, ale rozhodně z akčních filmů 2008 jeden z nejlepších.
Michal Pavlíček - Beatová síň slávy (2006) (koncert)
Až na Noida, kterej zabil "Zubatou" to bylo dokonalý, Pavlíček je prostě špička.
2012 (2009)
Chcípneme? ... jestli u toho bude USA,tak ne.
Taková normální rodinka (2008)
Celý to zachránila bába detektivka :) mimochodem originál jsem nikdy v životě neviděl...
Michael Jackson´s This Is It. (2009)
Ať už to bylo jak to bylo,tohle je jedinej způsob, jak vidět Krále Popu v posledních chvilkách jeho života...
Nezvratný osud 4 (2009)
Předchozí tři díly jsem neviděl, tohle mi připadalo jako dobrá ujetost :) jednou zkouknout a táhnout z kina zase zpátky domu...3d provedení filmu velice pomohlo, co se týče zábavnosti...a některé typy smrtí, jako třeba vycucnutí střev u bazénu byly přeci jen zajímavé :D
Piráti na vlnách (2009)
Po nic moc začátku se rozjíždí jeden z nejlepších letošních filmů, a konec potvrzující celou tu myšlenku RockNrollu a pirátských rádií maže všechny nedostatky a pomalý rozjezd, a zasluhuje filmu 5*
Päť lupičov a stará dáma (2004)
Tenhle film si budu naždy pamatovat díky krásné pohodové atmosféře s dokonalým bluesovým soundtrackem...ten maže všechny chyby..
Jonas Brothers: 3D Koncert (2009) (koncert)
Vy svině abyste se nepokusily nahrabat prachy na cizím nápadě...
Transformers: Pomsta porazených (2009)
S trochu lehčí atmosférou, než jednička...už bylo z filmu cejtit klišé.