Posledné recenzie (6)
London (2005)
tak nevim, nevim....tristrvrtina filmu stravena na wc kde prebiehaju vyjete zvasty o zivote a premarnenom vztahu s kopcom kokainu....hmmm
Lovec jeleňov (1978)
skvely film ! dala by som aj plne hodnotenie, skoda ze ma zabila zbytocne dlha uvodna tretina z ktorej som sa uz roztapala...
Trou de fer: Železná diera (2011)
Hlava sa mi z toho toci este teraz.