Recenzie (127)
Otec prasátek (2006) (TV film)
Hex jsem si představovala skleněnější, knihovníka nevidět, sem tam trochu delší záběry, ale jinak milovníka Terryho Pratchetta tento film potěší. Časnačajův smích je úžasný, Smrť milá postava, Žlučoblijův krok a skok jedinečný. Nechápu, proč se tento film při takové fanouškovské základně nepromítá třeba aspoň na dvojce.
Všade dobre, prečo byť doma? (2009)
První půlka šlape, vtipné momenty,ve druhé hluchá místa, závěr trochu moc předvídatelný.. jinak vcelku milá podívaná, ale čekala jsem víc
Návrat domov (1978)
Voight naprosto přesvědčivý, dialogy mezi ním a Fonda naprosto přirozené. Moc dobrý film.
Rok koně (1997)
báječné,lahůdka!
Na pokraji slávy (2000)
Po čase měním na 5 *, ten film ve mně zanechal mnohem víc, než bych myslela, od té doby sleduji Seymoura Hoffmana a zatím všechny filmy s ním shlédnuté stály za to...
Biela vdova (2000)
To je můj šálek...
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
kdybych DiCapria neznala, tak bych si se hádala, že ten postiženej kluk to zahrál výborně. Úžasnej film, jeden z mých favoritů.