Recenzie (14)
Po úradných hodinách (1985)
Kamera, střih a hudba 5*.
Z (1969)
Naprosto bezchybný film. Už chápu, kde Oliver Stone bral inspiraci pro JFK. Film by zasloužil 4k restaurovanou verzi, snad se jí někdy dočkáme.
Choď a pozeraj sa (1985)
Sovětská pohádka. Šepiťko se s podobným tématem vypořádala líp a bez zažitých stereotypů. Poplatné době a ani forma není nijak převratná.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Škoda toho CGI bordelu, jinak by to mohla být důstojnější rozlučka s Indym.
Dogville (2003)
Jsem špatný člověk, když mám z toho konce radost?
Vyššia moc (2014)
Skvělá selekce hudby a další nepříjemná podívaná od Rubena Östlunda.
Babylon (2022)
Druhá projekce po pěti měsících a pro mě zatím film roku. Jen teda doporučuji těch 5 měsíců mezi projekcemi poslouchat soundtrack nonstop.
Mandingo (1975)
Quentin made me do it.
Lovec ľudí (1986)
Esteticky dokonalé. V některých místech tomu trošku padá řeťez, hlavně co se týče napětí, ale to záběrovaní a hudba vás udrží až do konce.
Duna (2021)
Tak po 4. projekci mohu konstatovat, že je to pro mě film roku. Jak dokázal Villeneuve tuhle složitou předlohu přetavit ve fungující filmové dílo doteď nechápu.