Recenzie (516)
Anjelik na nervy (2015)
Kdo to vole točí? Jestli tohle podpořil státní fond kinematografie tak přestávám platit daně. Dám výpověď v práci a hlásím se na pracák a tam budu už navždy.
Dôverný nepriateľ (2018)
Simpsonovi: XY Speciální čarodějnický díl.
Atentát (2015) (seriál)
Jediná jahoda rostoucí na tomto hnoji je prcatelná Wagnerová.
John Wick 3 (2019)
Bože to je taková kravina....ale ta akce...jak to Neo rube...s nožema, s pistolemi, s brokovnicemi nebo jenom holýma rukama, ta kooperace se psama...ta to vše vynahradí.
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (relácia)
Zdéňa je prostě gastronomický polobůh. Ale ten formát co to jako je? 24 hodin, půlené obrazovky alá kefír Sutherland. To frčelo v době, kdy dvojčata ještě stály. Jak já bych chtěl staré dobré Ano Šéfe. Ale za ty hlášky to stojí: visí to jako šourek nemocného bernardýna, kydáš to tam jak v lékárně :D ach jo prostě klasika.
To Kapitola 2 (2019)
Tak To bylo od dost slabší než To před tím.
Joker (2019)
Pokud jste si do teď mysleli, že Nolan posunul Batman Universum na novou úroveň tak to jste ještě neviděli Jokera! Phoenixovo charisma mělo takovou sílu, že mám nutkání natřít si ksicht licidlem, rozřezat si pusu a jít zapálit policejní auto. Vůbec se nedivím, že Járád Léto byl s této adaptace Jokera nešťastný, takhle dobře to ten čuráček totiž nemůže nikdy zahrát. Dokonce i Leather, budiž mu země lehká, může z hrobu tiše závidět.
Vtedy v Hollywoode (2019)
Řemeslný výlet do retra se sladkou třešintino na konci, v podání hereckého duálu nebo duelu?
Kung-fu mela (2004)
Úplně mimo moje schopnosti vnímání a uvažování. Ale své publikumum si to najde. V oblasti někde kolem Jupiteru typoval bych.
Potomok (2019)
Nehoror. Na filmu není nic tajemného. Zápletku se člověk dozví v desáté minutě a chybí tomu jakékoli vyvrcholení. Nebál jsem se ani vteřinu a lekl jsem se asi jednou. Téma však zajímavé a ogar to zahrál perfektně.