Recenzie (516)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Bez Marcuse Kruga je One man show o ničem. Tohle je sice sračka ale alespoň trochu profi. Paradoxně je to Kamil kdo to celé kurví. Hraje jako cečkovy komparzista, vypadá jako spuchlý vandrák právě puštěný po odmašťově z Kromclu ale myslí si a chová se jako DiCaprio v největší formě. No a ta love Story s bejvalkou fakt trapas. Ale jinak marketingově super a dokázal na tom zarobit. To fakt Kazmič umí takže mu to vlastně přeju. Sleduju ho od doby, kdy točil ve svém děckém pokojíčku a proto mě to jeho namachrovane chování o to víc štve. Vím že je to jenom póza ale narozdíl třeba od Rytmuse apod. to Kazmovi prostě nevěřím. Daleko víc by mu slušela skromnost a pokora.
Smrteľné stroje (2018)
Vizuálně a produkčně tak kvalitní postapo, že tomu jde odpustit i slabší scénář.
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
WOW! To byla ale našlapaná....píčovina.
Posledný súboj (2021)
Ridley Scott je jistota.
Mimoriadna udalosť (2022)
Dobrý nápad, mimořádná nuda.
Večierok (2021)
Taková suchá(nkova) komedie kterou zachraňují herci.
Trol (2022)
Reklama na norskou armádu...což mi jako militaristovi nevadí.
Elvis (2022)
Král se obrací v hrobě.
Predátor: Korisť (2022)
Prej to mělo být dobrý. Ale je to jen Pokahonntas vs. Predator.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Mělo to slabší ale i velmi silné chvilky. Třeba akční scéna ve které hrál režisér Křižka byla fakt hlína. Doufám že se to nebude vysílat v Polsku jinak tam už asi na nákupy nemožeme.