Recenzie (508)
SHREKove prvé Vianoce (2007) (TV film)
na popis tohoto dílka stačí jedno slovo: kýč!
Vyšší princip (1960)
Překvapivě silný zážitek, František Smolík exceluje, ostatní nejsou špatní, ale jeho osobnost je zastiňuje.
Cesta do Ameriky (1988)
pohodová komedie. Zvlášť j.e. "darth vader" Jones byl k sežrání. Ještě z časů, kdy Eddie Murphy hrál v komediích o lidských vztazích a ne o lidských exkrementech.
Mierotvorca (1997)
Mám pocit, že tenhle film mě ničím nepřekvapil
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Nevím, nějak mi to nesedlo. Dialogy byly vtipné, herci v rámci možností taky, jen mi vadí, že děj, i když to asi bylo schválně, byl prakticky nulový. Závěrečný happy end se taky moc nepovedl. Nevím, možná, kdybych se na to nedíval po osmi hodinách prosezených v práci u počítače, tak by mi dalo víc.
Neľútostný súboj (1995)
Nepochybně jedna z nejlepších krimi, jaká kdy byla natočena
Zlomené kvety (2005)
Dost smutný a zamyšlený film, který není sice existenciální drama, ale nemá k němu zas tak daleko. Je z něj cítit osamělost a touha Dona po hlubším vztahu, i když si nejsem jistý, zda je ho vůbec schopen. Nemůžu se ale ubránit pocitu, že mě tenhle film zas tak nezaujal a přiznávám se, že jsem se během druhé poloviny už docela nudil.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Oproti filmům od Beatles mně to zas tak úžasné nepřipadlo..
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Seriálová legenda, na kterou jsem se díval jako malý a podíval bych se na ni i teď. Takovýh seriálů moc není.
Hotel Rwanda (2004)
Vynikající film s excelentním Donem Cheadlem v hlavní roli. Ukazuje Afriku přesně takovou, jaká je. Krutá, plná násilí a občanských válek. Nedá mi to, musím tento film srovnávat s Schindlerovým seznamem, kterému se film trochu podobá. Dle mého názoru ho však poráží ve všech směrech a to zejména tím, že tolik nehraje okatě na city a snaží se být co nejobjektivnější. Navíc nemůžu než souhlasit, že Paul Rususebagin je nepochybně hrdina nové doby, což se o Oskaru Schindlerovi zas tak jistě říct nedá...