Recenzie (98)
Hranaři (2011)
Tento film nestojí za žádný komentář!!!
Monty Python: Copak je to za Mesiáše... (2010) (divadelný záznam)
Jsem dojatý! To je naprosto excelentní! Bravo!!!
Návrat Temného rytiera (2012)
Předchozí díl "Temný rytíř" je mnohem lepší, proto dávám 4 hvězdy. Myslím, že lepší pokračování než byla "dvojka" snad ani nešlo natočit. Anne Hathaway je mimochodem naprosto úžasná a musím konstatovat, že je to nejlepší herecký výkon v tomto snímku.
Bůh žehnej Islandu (2009) (TV film)
Tak amatérsky a nezajímavě natočený dokument jsem už dlouho neviděl.
Prometheus (2012)
Začátek brilantní, po hodině dle mého názoru film ztrácí na kvalitě s každou minutou je horší a horší. Herecké výkony jsou kromě Naomi Rapace, Michaela Fassbendera a Charlie Theron otřesné. Režie je dobrá, rovněž tak i hudba. Naprosto zpackaný je scénář. Některé děje jsou nelogické a působí chaoticky. Pro mne je film zklamáním, protože Ridley Scott je můj oblíbený režisér a pokud mám srovnávat s předchozími snímky tak Prometheus je za očekáváním. Možná bude vše dodatečně objasněno v pokračování.
Hra o trůny (2011) (seriál)
2 série je díl od dílu lepší a lepší!!!!
The Divide (2011)
Brrrr!!! To byla síla!!!
Avengers: Pomstitelia (2012)
Robert Downey Jr. je jako vždy výborný a dodává filmu humorný nadhled (bez něj asi jen 3 hvězdy). Myšlenka a samotný děj je naprosto primitivní, ale skvěle zvládnutý a zabalený do velkolepých efektů. Pokud to nezhlédnete v Imaxu v 3D tak se o moc ochudíte.
Autosalon (2005) (relácia)
V motoristickém pořadu, kde se věnují výrobě a distribuci baget, protože je to sponzor je smutné. Díl z 11.5.2012
Hry o život (2012)
Komentář Kaka vyjadřuje naprosto přesně mé pocity k tomuto filmu, který bych komentoval úplně stejně.