Recenzie (86)
Zbabělci (2008)
Velmi uvěřitelný a dobře zpracovaný příběh. Je velmi těžké svěřit se se svým strachem a vyjít na světlo s ponížením, že mě někdo šikanuje. "Zrzkovo" chování je právě proto stejně šablonovité, jako ve skutečném světě, a proto je šikana tak málo odhalována, byť bují prakticky všude. Gabriel se svému strachu sice nakonec postaví, nicméně není výher bez obětí...
Had (2006)
Veskrze průměrný thriller, který zejména ve druhé polovině ztrácí na zajímavosti. Kladem budiž Bondgirl Olga Kurylenko, která ve snímku odhalí nejenom své černé nitro:)
Star Trek (2009)
Nemůžu si pomoct, ale nemůžu jít výš než na 3*. Technicky brilantní, herci sympatičtí, ale ten příběh?? Nuda a šeď.
Dr. Dolittle 3 (2006)
Komedie, jakých jsou desítky, nicméně tahle nikterak neurazí a místy dokáže i pobavit. Nečekejte nic světoborného a nebudete zklamáni.
Mária Antoinetta (2006)
Já nevím, bylo to prostě celkově neslané nemastné.
Uranya (2006)
Není nad malý poctivý film. Prostý příběh z prosté vísky, podaný velmi příjemnou metodou bez zbytečné fabulace. Velmi příjemná balkánská jednohubka.
Pád (2006)
Zajímavé a nevšední, na druhou stranu velice těžko stravitelné. Bohužel dětská hlavní postava na mne působila tak neuvěřitelně rušivým dojmem, že tato negativní stránka převážila nad audio-vizuálními kvalitami a jen podtrhla nelíbivý výsledek tohoto filmu. Škoda, velká škoda.
Princ Egyptský (1998)
Přeci jen mě mnohem více fascinuje egyptské náboženství, před tím křesťanským:)
Strážcovia (2009)
Bez diskuse.
Spirit - pomstiteľ (2008)
Opravdové překvapení, bohužel v tom špatném slova smyslu. Plytké, bezduché, dialogy naprosto příšerné. Ani vizuální stránka tentokráte nic nezachrání. Na film určitě doporučuji - NECHODIT!