Obľúbení režiséri (10)
Steven Spielberg
Najlepšie filmy:
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Guy Ritchie
Najlepšie filmy:
Podfu(c)k (2000)
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Slušní chlapci (2019)
Baz Luhrmann
Najlepšie filmy:
Moulin Rouge (2001)
The Get Down (2016) (seriál)
Elvis (2022)
Lost jsou jeden z nejlpeších seriálů, co jsem kdy viděla. Mission: Impossible se mi líbí pouze třetí díl a to hodně. No a Star Trek, to je prostě boží film. Seriál opravdu nemusim, ale ten film je sci-fi komedie, ale ne parodie a to se mi líbí.
Quentin Tarantino
Najlepšie filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Divoký Django (2012)
Nehanební bastardi (2009)
Talentovaný pan Ripley, Návrat do Cold Mountain a hlavně Anglický pacient. Filmy, na které se můžu podívat podruhé i potřetí. Skvěle obsazené, se silnými příběhy, zasazené do zajímavých prostředí a do různých historických etap. Je mi líto, že už žádný nový film od Anthony Minghelly neuvidím :-(
Matthew Vaughn
Najlepšie filmy:
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hviezdny prach (2007)
Kingsman: Tajná služba (2014)
David Fincher
Najlepšie filmy:
Sedem (1995)
Dangerous: The Short Films (1993) (video kompilácia)
Aerosmith: Big Ones You Can Look at (1994) (hudobný videoklip)
Danny Boyle
Najlepšie filmy:
Frankenstein (2011) (divadelný záznam)
Trainspotting (1996)
Milionár z chatrče (2008)
Taika Waititi
Najlepšie filmy:
Thor: Ragnarok (2017)
Králiček Jojo (2019)
Čo robíme v temnotách (2014)