Recenzie (248)
Upír ve věžáku (1979) (TV film)
Panelakovy film , ktery si vystaci s sesti ,mozna sedmi herci.Dva mali kluci s detskou fantazii jim nalezici malem zkazi znamost jejich obrylene sestre. Zabavne, vyborne zahrane a to myslim i dve herecky, ktere rada nemam.Mam chut na cesnek.....
Tajnosti (2007)
Premyslim nad filmem ktery jsem prave videla a i kdyz je mi jejich zivotni styl vzdalen, hodnotim jen pozitivne. Krasne hudba, vyborna prace kameramana.
Základný inštinkt (1992)
Vyborny thriller, chytne a nepusti. I po mnoha letech.
Zločin na poště (1980) (TV film)
s poctivosti nejdrive pojdes. Postovni urednice byla mila a vlidna, nemela duvod se utopit, ale zpronevera penez, to se neda utajit, ani kdyz ty penize neukradla.
Z českých mlýnů (1941)
Zorka Janu moc prilezitosti pro vetsi role v ceskem filmu nemela. Pribeh je zasazen spise do roku 1890. Vesnicti lide se vecer sejdou a zaspivaji si, ve meste se krade a chodi do kabaretu. Vyborny film. Nezenme se hop hej!
Televize v Bublicích aneb Bublice v televizi (1974)
Tak skrobeny film, ze se neda shlednout ani v leze.
O Sněhurce (1972)
Deti poradaji skolni divadelni predstaveni o Snehurce. Pribeh o kamaradstvi a o tom ze se nemaji topit kotata.Zajimavy EMO plakat.Nadherne prostredi , hned bych se tam nastehovala.
Sonáta pro zrzku (1980)
Petra toho ve svem zivote musi hodne stihat. Matka z ni chce mit klaviristku, ona je nejradeji fotbalova brankarka .Poznava prvni lasky, podrazy od spoluzacek a zklamani . Pionyrsky vedouci od Svistu i ucitel klaviru z ni chteji mit sveho nastupce.A pak staci jen se vnutit nejakemu grazlovi na motorku a nahle uz neni kam spechat....
Jako jed (1985)
Nejvic se me libila pisnicka Jako jed ke konci filmu. Takove manzelce by byl neverny i Kaja Marik.
Playgirls (1995)
znameni doby.