Obľúbené filmy (10)
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Tak toto už je klasika! Film kterým to vše začalo. Můj neoblíbenější film kde asi nemám co vytknout. Ságu Star Wars mám hodně rád a tento díl spolu s Epizodou 5 mě přijde asi nejvydařenější. Na to kdy Epizoda 4 vznikla má parádní spád a nikdy nenudí. Takový dobrodružný sci-fi snímek se zkrátka jen tak nevidí. Naprosto dokonalá hudba Johna Williamse. Nechť vás provází síla :)
Gran Torino (2008)
Neskutečně silný příběh co dokáže pobavit i dojmout! 100%
Total Recall (1990)
Bravurní námět spolu s režií Paula Verhoevena udělal z toho filmu, podle mě, jeden z nejlepších akčních sci-fi 90. let.
Forrest Gump (1994)
„Jmenuji se Forrest Gump a říkají mi Forrest Gump“ Tak na tento film se vždy rád podivám znovu. Nedokážu si představit nikoho lepšího v roli Forresta než Toma Hankse. Vše tu funguje a krásně do sebe zapadá od dramatu, komedie přes akci k romantice. Nebudu lhát a přiznám se že na konci i slzička ukápla :-) 100%
Návrat do budúcnosti (1985)
Co bych za to dal mít takový stroj času :) Jeden z mých nejoblíbenějších filmů! Geniálně propracované a vtipné!
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Klasika! Skvost! Revoluce v počítačové animaci! Dokonalá akce! 100%
Collateral (2004)
Takto si představuji thriller. Mám rád když je ve filmu ze začátku pohodička a pak se něco semele a už je zle. Tady vše dobře funguje i díky skvělým hercům, atmosféře a výborné hudbě. Jeden z mých nej filmů. 100%
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Mám rád filmy Quentina Tarantina a i když jsem Pulp Fiction viděl poprvé před cca 3 roky hned jsem si ho zamiloval a stal se z něj můj nejoblíbenější film. 100%
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Kult! Spolu s Epizodou 4 určitě nejvydařenější díl ságy a nejlepší dobrodružné sci-fi. Vše dovedeno k dokonalosti. Nemám co dodat. 100%