Recenzie (39)
Hudba a text (2007)
Mám ráda Drew a snesu i Hughe, takže koukatelné :D (y)
Kukuričné deti (1984)
Stephen King to umí i líp
Leon (1994)
Srdcovka všech srdcovek s úžasným obsazením, nádhernou hudbou, strhujícím příběhem, nezapomenutelnými scénami a mladinkou Natkou Portman :O) TOP scény: "This is from.. Mathilda", russian roulette..aj.
Znamenia (2002)
'Lidi se dělej do dvou skupin.. Když je někdy potká štěstí, skupina jedna v tom vidí něco víc než jen náhodu - vidí v tom znamení, důkaz, že existuje někdo nahoře, kdo na ně dává pozor. Skupina dvě v tom vidí jen štěstí, šťastnou shodu náhod. Takže si musíš položit otázku do který skupiny lidí patříš. Jsi ten, kdo za vším vidí znamení, veří v zázraky, nebo věříš, že lidi mají prostě jen štěstí ? Nebo se na to podívej takhle, je možné že neexistují náhody?'
Veci lásky (1993)
'Jsou mladí, chtějí zpívat a v lásce se jim až doposud příliš nedaří.' River Phoenix měl nejkrásnější hlas na světě :( ♡
Souboj (1991)
River Phoenix jako dospívající mariňák, který potkává zprvu nesmělou, zato velmi charismatickou Lili Taylor. Ikdyž s ní zpočátku nemá zrovna nejlepší úmysly, zanedlouho se jeho afektovanost mění v lásku.. Dojemný film o dvou lidech, kteří se do sebe zamilovali a i přes válku, která je na čas rozdělila, zjistili, že bez sebe nemůžou žít. Jeden z mála filmů, u kterého hltám každou scénu od začátku do konce. Zahřeje u srdce :)
Kľúč (2005)
WOW! Tak tuhle pointu asi nikdo nečekal :)
Príbeh žraloka (2004)
Tak tenhle animák vždycky ráda skouknu :D
Nové dobrodružstvá Pippi (1988)
Hroznej ceskej dabing:)) ten novější..
Sucker Punch (2011)
Slátanina všeho! Nicmene děj neni nudný a baví temeř do konce.