Obľúbené filmy (9)
Sedem (1995)
Votrelec 2 (1986)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Forrest Gump (1994)
Temný rytier (2008)
Avatar (2009)
Být o něco mladší, tak by se z Avataru stala nejspíš moje modla. Ačkoli je tam prostinký příběh, který jsme už viděli tolikrát a je velmi znát, co se týče Pandory, Cameronova inspirace v našem světě (ať už v historii nebo čistě v přírodě), tak to není vůbec na škodu. Ba naopak. O to víc jsem se mohl kochat nádherně vytvořeným světem, sledovat dění a těšit se na další a chtít pořád víc. Možná až na předvídatelné rozuzlení na konci mi film nezkazilo opravdu nic. Navíc jeho pojetí Pandory i příběhu, který co se týče souznění s přírodou dostal ještě trochu z filozofického soudku, prostě přesně odpovídalo mé dětské nátuře, čímž odkazuji na začátek příspěvku:o) Myslím, že to bude jeden z filmů, které si v budoucnu budu pouštět i s mými dětmi a že je spolu budeme hltat bez rozdílu věku úplně stejně. Jdu se modlit za dvojku:o)