Recenzie (73)
Dopravní přestupky (1985)
Bál bych sae na to podívat znova abych si o tom neztratil svuj nazor ktery mi zustal z dětství o tomto velmi vtipnem filmu!
Pod pokličkou (1998)
Průměrnej americkofrancouzskej televizní film. Spíš pro kuchařské publikum.
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
Skvělá zábava pro celou rodinu!
Návrat (2005)
Velice sem se na tento film těšil,ale myslel sem že se u něj ukoušu nudou. Jedna Hvězdička za Eda Harrise a ta druha za Willa Ferrella! Možná až když člověk bude mít depresivní pochmurnou naladu tak ho to osloví.Uvidime!
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (séria)
Naprosto genialni anglický suchy humor!!!
Oskar (1991)
Nevzniká moc komedii z mafianskeho prostředí.Tato je jedna z těch povedenějších ikdyž remake Funese. Dobry tam jsou Stallonovy grimasi, líbí se mi v roli mafiana ktery je obklopen samima neschopakama!Super zabava!!!!
Lovci dinosaurov (2005)
Povídku do RB sem nečetl,ale ta myšlenka se mi líbí.Samozřejmě že je to nesmyslny,ale proto to je Sci-Fi,že? Je to opravdu podřadně natočeno a triky..brrr.Ale dá se to lepší než akčnárny se Seagalem,nebo Van Dammem.
King Kong (2005)
Opravdu dokonalá labužnická podívaná!!!
Bláznivé leto (1986)
Průměrná crazy komedie z 80. let.Ale povedená!
Dovolenka s Andělom (1952)
Ty krdy mi připadaji v tomto filmu velice ftipny a tipicky česky humor,ale ten režim mi příšerně nahaní hruzu.Leč je to komedie a ne dokumentarni film o socialismu kery z toho čiší v každe vteřine.Porstě jedna zmala vynikajicích komunistickych komedii!