Recenzie (5)
James Bond: Spectre (2015)
A já mela Sama Mendese fakt ráda... :(
Zakázané uvoľnenie (2014)
K dokonalosti přebývaly dvě věci: asi improvizující Sokol (např. jeho příšerný monolog v autě...) a zvracející scéna č.1.
Nevinnost (2011)
Po dlouhých letech mírného zděšení z Hřebejka mě jeho Nevinnost nadchla... Nevím, zda za to ale z větší části nemůže neuvěřitelně fotogenický Ondřej Vetchý a celkově moc příjemná vizuální stránka filmu... Kdo ví.. Ale to vem čert! 80%!
Cukrárna (2010) (seriál)
Středověký mučící nástroj by mi asi způsobil méně bolesti než toporný Hrušínský za zmrzlinovým pultem... Strašně strašné....
Přešlapy (2009) (seriál)
No, když jsem viděla první díl Přešlapů, tak jsem byla vcelku mile překvapena. Žádná sláva, ale dalo se na to koukat bez nutkání útěku z místnosti jako při Ordinace a podobných příbězích života. Ale! Včera jsem bohužel přepnula na TV Prima v moment, kdy běžel nevím kolikátý díl další série a musím říct, že už dlouho mě nic tak neparalyzovalo jako tento HNUS. Stupidní a předvídatelné zápletky, urážlivě laciné dialogy - vlastně se jednalo jen o výměnu těch nejohranějších frází, které když náhodou někdy sami řeknete, tak se sami sobě zasmějete, že jste trapní. Zoufalost díla ve mě vyvolala myšlenku, zdali se nejedná o nějakou parodii, ale podle všeho tohle někdo myslel vážně. Jak bych řekla našemu psu, když chce olíznout exkrement: "Prcku, ffffuj je to!!!!!!!!!!!!" -100%